сряда, 13 декември 2006 г.

Промит мозък ли си?

1.Гледахте ли Биг Брадър?

а) гледам си кефа
б) да,всяка вечер го гледах. Бизнесът ми е да продавам вуду-кукли Лиляна,печеля добре - още вървят.По-преди продавах Райна,а преди това - Елена.
в) не,слушах го по радиото. Телевизора го продадох и с парите пуснах 200 смс-а за Миро - още миналата година.
г) ne go gledam,no go durpam ot arenata da praa keef. shtoto ne iskam da pulna joba na P4F
д) Разбира се - 24 часовия канал.
е) Гледах го докато бех вътре,откак ме изгониха немам време,щото хода по други предавания.

2. Кой е най-великия футболист на света?

a) Йохан Кройф
б) Аертон Сена рулллллз
в) Вини Джоунс,но само докато игра в Левски..И то след контузията в главата.
г) nai-dobriq e Gonzo,shoto wkara 2 gola na CSKA
д) Ми всеки знае - Роналдино
е) Най-добрия не знам кой е,ама Ивана пее много хубаво.

3.Каква музика слушате?

а) Хубава,слушам разни банди.
б) Зависи кой пита - за пред нашите - народна,за пред гаджето - чалга,за пред приятелите - рок,за пред сърбите -техно,за пред българите - наше.
в) Слушам стари градски в изпълнение на баба ми и то ънплъгт версии само.
г) rap i r n' b.
д) Фолк и чалга.Гергана,Азис,Райна...изобщо - големите имена в българската музика.
е) ГръТСка музика и класическа цигулка.

4.Какви филми гледате?

а) Смилени,с неочакван край.
б) Гледам всичко,което го има на кино,но само до средата,после ме гонят,щото много пръцкам.
в) Документални филми за войната и за серийните убийци.Искам някой ден да участвам в такъв.
г) Gledam samo ke4 i ujasi.
д) Гледам само това,което си струва,не си губя времето - последно гледах Кинг Конг,а после Хари Потър.
е) Романтични комедии с елементи на разсъждение.

5.Кой управлява света?

а) Ще ви кажа ,ама друг път.
б) Масоните държат ножа и хляба. Жена ми е еврейка,та на сестра и на мъжа и чичо му има бизнес с братовчеда на един,който е кръстник на син на масон. Оттам знам.
в) КГБ-то. Питайте ги каде скриха ракетите на Садам,дето щеше да ги продава на Усама и как държат американците на мушката с тях...Ама то не може само да се пише,требе и да се чете.
г) pаyforfree
д) американците и Джордж Буш
е) Всяка държава се управлява сама,светът е в ръцете на съвета на министър-председателите.

6. Какво ще правим като свърши петрола?

а) Руснаците ще кажат.
б) Ще се вдигне цената на природния газ.
в) Ще минем на ток,к'во друго?
г) She sи e*e mamata,ma kvo mi dreme...ako trebe s kone ste se pridvijvame.
д) Хехеххе,как ще свърши,ти знаеш ли колко има само в Арабия?
е) Не ми се мисли..Има кой да мисли за това.

7. Надарен ли е българинът?

а) Откаде да знам,ти ми кажи,като те гледам си наясно.
б) Ако съдя по себе си - много. Но за всеки случай питай жена ми. И после ела да ми кажеш.
в) Да..Преди 35 години се убедих... Като влезох у панделата за сефте.
г) Kak se razbira dali e nadaren? Nema li nekva statistika?
д) Много. И е потентен.
е) Повече от мекедонеца...но по-малко от гръка и италянеца.

8. Какво мислите за Бойко Борисов?

а) Аз няма какво да мисля,той да мисли. Дали може е друг въпрос.
б) Той е.
в) Знаем се с него от една акция преди 15-20 години,свестно момче. Тогава още ми направи впечатление. И до днес се виждаме,ама не на публични места. От него ми е синята лампа.
г) Bate Boyko e indianec...Moje i da nema lanec..no e krygul idiooooot.
д) Страхотен мъж,Бойко,обичаме те,с теб смееее...
е) Ооооох,настъпихте ме по слабото място...

9. С какъв ГСМ сте?

а) Нокия.
б) Най- новия Моторола 47299АТ. Не сте чували за него,щото още го няма тук. Моят е нов внос.
в) Алкател one touch easy .Вече 7 години.Аз съм на принципа некой докато не ме преаде да не го сменям.Не искам да го правя вече,стига ми смяната на Геша,Пецата,Викинга,Кокала,Киро тоягата и Сами...
г) Az sum s Ericson,ama mu e mnogo bawno meniuto i ste vzimam nov,ama trebva da pitam staria.
д) Какво е ГСМ?
е) Със сименс 1245,подарък от Ники Кънчев.


Отговори:

Преобладава А: Ти си гор долу в ред.Апатията те дебне зад всеки ъгъл,защото много си мислил и си разбрал,че от мислене файда няма.Престани да се занимаваш със себе си и се огледай - може да си харесаш нещо.Ниво на промитост: 10%

Преобладава Б: Ти си смешник от класа.Турбо гъзар и сноб.По някакво малоумно стечение на обстоятелствата си изпувал над другите,но няма да се задържиш там.Научи се да плуваш и прочети някоя книжка.По възможност започни от детските енциклопедии за да обоогатиш културата си.На тази крехка основа ще градим останалото.Ниво на промитост: 80%

Преобладава В: Не знам какво са ти казали психиатрите,но диагнозата е сериозна. Надявам се усмирителната риза да не ти пречи да ползваш клавиатурата и ще можеш да ни споделиш проблемите си.Пий кока кола - бъди оптимист. Имаш сериозни рани по главата,вероятно от някоя бухалка. Ако някога се оправиш - забрави за бандите и престъпния свят - не ти понася. Ниво на промитост: може би 50%,но няма голямо значение.

Преобладава Г: Ти си геймърче.90% от времето си в чата. Най-вероятно си още млад,но фактът ,че изобщо можеш да съставиш сложно изречение те издига много над останалите 13-15 годишни твои връстници. Ниво на промитост: 40%

Преобладава Д: Ти си блондинка. Интелектът ти е среден за такава. Направи някой тест за интелигентност за да се увериш,че Мълчанието за теб наистина е злато. Не,не Мълчанието на агнетата,а само МЪЛЧАНИЕТО.Алчна си и може да постигнеш мечтите си главно с мълчание. Малко ти завиждам. Ниво на промитост : 0 - не е имало какво да се промива.

Преобладава Е: Ти си героиня от Биг Брадър ,вероятно Вяра,или Надежда. Знай от мен,че от високо се пада най-лошо. Наблегни на упражненията и не влизай в спорове,освен ако не се отнася за козметика. Пази се от жени Стрелец. Ще имаш романс с мъж Лъв,но кратък,носи сини и зелени цветове. Твоето число е 4. Майтап бе,не се връзвай. Ниво на промитост: 78%

Няма коментари: